Men vet inte hur jag ska ska sätta ord på något alls just nu... Försöker ju fortfarande smälta att någon jag haft glädjen att få lära känna under guldåret 2015 har gått bort med så många år och upplevelser kvar som väntade tillsammans med nära och kära.
 
I den lilla familj som det blev av oss i Livsentreprenören var Robert av det jag såg och förstod, en varm, eftertänksam och omtänksam kille. Hans leende lyste upp rummet, och hans lugn gjorde honom bekväm och lättsam att umgås med. 
 
Jag skulle ljuga om jag försökte påstå att jag kände honom jätteväl, men jag skulle tro att de flesta som fick träffa honom är ledsna och chockade över att han fick en så kort stund på jorden, och känner med hans närmaste vänner och familj. Det gör jag, verkligen.
 
Robert, tack för det du gav mig och hela Livsentreprenören. Jag är tacksam att jag fått lära känna dig!
 
Kram,
Sanna
      

Kommentera

Publiceras ej