Kära trogna!
Galet mycket har hänt sedan jag sist delade med mig här, och jag tänker inte ens försöka ge mig på någon sorts sammanfattning, även om jag gärna skulle vilja, till ära för er osannolikt många bloggintressenter. Däremot vill jag berätta något om min framtid här.
 
Den här bloggen är och kommer alltid att vara mitt tillhåll för tankar och tramserier. Jag kommer alltid att komma tillbaka hit, och förhoppningsvis aldrig känna att jag behöver en nystart i form av ännu en blogg.   Men nu är det dags för en lääängre paus från bloggandet. Jag behöver återhämta mig efter ett par riktigt intensiva månader.  Jag behöver åtminstone försöka njuta av den antågande sommaren, en årstid jag har börjat uppskatta mindre och mindre med åren. Och jag behöver framförallt slutföra del två i min berättelse om Nadja och Johannes! Jag är så nära nu, och behöver allt mitt fingerfokus till att låta mina karaktärer som jag har lärt mig tycka så mycket om fortsätta med sina liv.  
 
Stort tack till er som läst och följt mig! Jag kommer tillbaka... ;)
 
/ Sanna
 
 

Kommentera

Publiceras ej