@ Alla årstider vore lika prestigelöst kyliga och pangihjärtat-golvande vackra som vintern
 
@ Ost och smör i alla former vore mera hälsofrämjande
 
@ Alkohol enbart gjorde alla människor gladare och mera sociala
 
@ Bussarna hade plats för fler än en rullstol
 
@ Jag som rullstolsburen hade möjlighet att sitta på första parkett under mina upplevelser av stora konserter
 
@  Jag hade bättre fantasi och mer kreativitet, eller fick det någonstans ifrån
 
@ Jag kunde göra mycket mer för mina närmaste
 
@ Jag vore mera förstående och mjukare gentemot mig själv
 
@  Jag vågade börja ägna mig åt en hobby på veckobasis
 
@ Jag på allvar trodde på att jag kan ge det här samhället någon, även om det vore så att jag aldrig kan förvärvsarbeta.
 
Det var det för idag :) Ta hand om varandra, och jag tror vi ses snart igen :)
 
/ Sanna
 

Kommentera

Publiceras ej